پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانش‌آموزان منتخب استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت رقم خورد؛

بازدید دانش‌آموزان منتخب استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/10/30

در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و در آستانه ولادت حضرت امام محمد تقی(ع) و روز پسر، دانش‌آموزان منتخب فنی و حرفه‌ای استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و در آستانه ولادت حضرت امام محمد تقی(ع) و روز پسر،  دانش‌آموزان منتخب فنی و حرفه‌ای استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

در این بازدید سیداحیان سیدکشمیری، مسئول پیگیری حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی بازدیدهای دانشجویی و دانش‌آموزی و محمود سعیدی مقدم، مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان به معرفی رسالت پارک‌های علم و فناوری و ارائه قوانین دانش‌بنیان و همچنین توضیح پیرامون خدمات پارک علم و فناوری خراسان جهت ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان پرداختند.

شایان ذکر است در این بازدید دانش‌آموزان ضمن آشنایی با فضای پارک علم و فناوری خراسان از شرکت‌های پیمان خطوط شرق، سامانه‌های دقیق ن.ین افراز و صنعت پروژه توس بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های آن‌ها آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر
سید احسان کشمیری سید احسان کشمیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم داود دادخواه داود دادخواه
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.